Koncem roku 2016 byla založena společnost GE Additive (nyní Colibrium Additive) jako součást divize GE Aerospace’s Propulsion & Additive Technologies (PAT). Dnes je již důvěryhodným partnerem a výrobcem průmyslových kovových 3D tiskáren, kovových prášků a poskytovatelem služeb pro rostoucí základnu zákazníků napříč všemi průmyslovými odvětvími.
„I když měníme naše jméno, zachováváme důraz na naše zákazníky, kvalitu a spolehlivost. I nadále budeme lídrem průmysl aditivní výroby,“ řekl Alexander Schmitz, generální ředitel Colibrium Additive.
Tahoun aditivního průmyslu
Colibrium Additive je složený název, který zahrnuje slova „colaborative = spolupráce“ a „equilibrium = rovnováha“. Odráží odbornost společnosti, podporu zákazníků po celou dobu osvojování a využívání aditivních technologií a poskytování spolehlivých výrobních výstupů.
Nové jméno Colibrium Additive také zdůrazňuje přístup společnosti, která se snaží být lídrem aditivního průmyslu – ať už jde o vzdělávání regulačních orgánů, partnerství s akademickou sférou a podporu nové generace talentů. Jako osvědčený partner v aditivním průmyslu bude společnost i nadále nabízet důvěryhodné, vyvážené názory a pragmatismus, zatímco se průmysl vyvíjí a zažívá změny.
„Byli jsme připraveni na změnu. GE, která se stala třemi samostatnými společnostmi, poskytla ideální příležitost k úpravě naší firemní identity,“ řekl Shaun Wootton, vedoucí komunikace ve společnosti Colibrium Additive. „Naše nové jméno a identita značky jsou moderní a dynamické. Oba byly navrženy tak, aby odrážely naše zaměření a hodnoty společnosti, tempo změn v aditivním průmyslu a zároveň odpovídaly celkové identitě značky GE Aerospace,“ dodal.
Konec značek Concept Laser a Arcam EBM
V rámci přechodu značky budou vyřazeny starší značky Concept Laser a Arcam EBM. Značky byly původně jmény společností, které GE získala v listopadu 2016. Následně byly používány jako produktové značky strojů GE Additive.
Úprava značky AP&C
Výrobce kovových prášků AP&C, patřící pod Colibrium Additive, sídlící v Montrealu, také prošla drobnou úpravou značky s novým barevným provedením, upraveným logem a podtextem “a Colibrium Additive company”, který odpovídá schématu značky GE Aerospace.
Marketingová kampaň značky
Pro představení značky Colibrium Additive začala v květnu globální marketingová kampaň, která bude probíhat do prosince. Zpočátku se kampaň zaměří na obchodní média a LinkedIn, následně se rozšíří na další mediální platformy a kanály.
V rámci zavádění značky Colibrium Additive také spustilo nové webové stránky, které se budou vyvíjet v průběhu nadcházejících měsíců před veletrhem RAPID + TCT. Podobně budou upraveny webové stránky AP&C.